۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

من یک هرزه ام

آدم باید بعضی وفتها بپذیره که یه هرزه ست. کسی که فقط به منافع خودش فکر میکنه. کسی که دوست داره فقط خودش مطرح باشه و تو اوج قله افتخارات و مفاخر حرکت کنه. کسی که فکر میکنه خودش پاک و ساده و بی غل و غش و بی ریاست، حتمن یه مشکلی داره. خوبه من فکر کنم هیچ فرقی با اون هرزه های توی چت روم که دنبال بات و تاپ و سافت و هارد میگردند ندارم. خوبه من این تفکر احمقانه که میگه چون من یه وبلاگ دارم و توش هر از گاهی یه سری کسشعر مینویسم پس حتمن یه گی با شخصیت و با فرهنگ و با کلاس و تمیز هستم. خیلی خنده داره. این کلمه "گی تمیز"! تا من قبول نکنم که مثل همه اونایی هستم که تو چت روم و منجم و فیس بوک دنبال نیازهای روحی و عاطفی خودشون هستند هیچوقت نمیتونم دم از فهم و شعور بزنم چرا که فهم و شعور چیزی به جز درک و فهم دیگران نیست.

آدم هرزه باشه بهتر از اینه که دروغگو باشه
درسته
من یه هرزه ام

۶ نظر:

  1. خوب یه فرق هایی هست.
    البته نه در اصل موضوع و هدف.
    بلکه در راه رسیدن به هدف.
    ولی خوب با این تعریفات همه یه جوری هرزه اند!

    عرفان

    پاسخحذف
  2. مغز مدوم رو شستشو نده! داری القا میکنی همه هرزه اند و باید قبول کنن! جنگ نرم ...؟
    هرازگاهی چیزی مینویسی؟ هر چند صد سال یکبار بگی بِیترِ!!!! نیستی چرا؟!

    پاسخحذف
  3. بله
    درود
    اون هم فکرش هرزه است
    تعریف من از هرزگی اینه
    کسی که دورغ می گه و خیانت می کنه
    بوس

    پاسخحذف
  4. اینجا بلاگ اسپاته
    من هرزه هستم
    آی لاو یو پی ام سی
    :P

    پاسخحذف
  5. داش
    منم هرزم
    چون
    دلیل خاصی ندارم واس اینکه بگم هرزه ام
    حتما هس
    اما
    دنبالش نرفتم
    پس
    اینجوریاس
    ولی داش
    با راس گفتن
    خیلی حال می کنم
    دمت
    بوسس

    پاسخحذف
  6. ای ول بابا یا هیچی نمی نویس یا بعد سالی هم که چیزی می نویسی یه حقیقت رو می نویسی خفن. هرزگی، خوبه مگه نه؟؟!!.

    پاسخحذف